Pagini

joi, 24 noiembrie 2011

Neliniști nocturne



De ce-aș dormi cu gândul să visez
Și să mă rog să-mi vină tihnă-n gene,
Nimic nu se dezleagă fără crez
Și de n-ai prins un dans cu sânziene.

E ordine în Univers ca în lădița
În care-și păstra tata niște scule
Sau ca-n sertarul fetei cu fundița
Culcată, dar cu gândul după mure.

Ici-colo, dar precis pe ’nalta boltă,
De ai noroc, mai prinzi o căzătoare,
Nu te-ntrista, nu declanșa revoltă
Ajunge să te-ntrebi a mea e oare.

De ce-aș dormi, când Luna stă să iasă
Și să-mi recite iarăși vagi povești,
Le știu finalul, știu și cine pierde,
Creola, ai de gând să vii, sau tot mai crești.

Și de mai crești, al cui va fi folosul
Și cine te-o dansa la nuntă,
Voi fi stingher sau îmi vei fi prinosul
Iar harpa în surdină sau chiar mută.

Niciun comentariu: