Pagini

marți, 27 martie 2012

Origini regale

 
De nasul Penelopei
Credea domnul Cutare
Că s-ar fi împiedecat
(Sau ar fi trecut peste)
Imperatorii romani.

Nici piramidele nu se vedeau bine
În ceața de nisip,
Pe vremea aceea
Eram singurul care știa
Cum se face semnul ICS.

Iată, ca să nu mă crezi lunatec,
Iubito,
Am să ți-l desenez.

Eu voi sta în vârful lui
Ke Ops,
Tu te vei uita din depărtări la mine.
Unde ni se vor întâlni
Dorințele
Vor ieși scântei.

Flacăra din dragoste
E rezolvarea imposibilelor întrebări:
Apa schimbată-n foc,
Plumbul concentrat în fulgi,
Cvadratura cercului
Și dragostea ta
Pentru mine,
Împăratul Norilor.

Am făcut prinsoare cu un ghicitor
Și a pierdut
Când i-am cerut
Să-ți spună numele.
Habar nu avea că nu ești femeie
Decât în vis:
Când se întâlnesc dor cu dor,
Linii drepte încrucișate.

Acel semn care poate fi cruce
Sau eternitate.

Niciun comentariu: