Pagini

duminică, 25 martie 2012

Te-am văzut la fereastră, Creola

Nu știu de m-ai zărit
Și nici n-am să te-întreb:
Dacă vei zice nu,
Se va întuneca văzduhul,
Iar daul mă va sui în slăvi
Și-n ambele cazuri
Ne vom depărta.

Îmi ajungea că te privesc:
Beat fără alcool,
Fără drog
(nici nu știam ce-i aia),
Pluteam ca barca pe lac
(Ca într-o romanță).

Voiam să fiu cântec,
Voiam să alunec spre câmpii înverzite,
Voiam să adorm.

Sunt un mincinos incurabil,
Voiam doar să mă vezi,
Creola,
Iar când ți-am prins direcția privirii,
Ochii trupului
Au îngenuncheat,
Preș m-am așternut
Sub tălpile tale.

Acolo aș fi rămas în veci
De n-aș fi auzit glasul tău blând
Întrebând:
Dacă ți-a scăpat ceva pre giosu,
Majestate,
Nu-ți face griji,
Vor găsi slujitorii
Când vor mătura iatacul
După nopțile noastre
De desfătare.

Închide fereastra,
Se uită îngerii.

Niciun comentariu: