Pagini

sâmbătă, 14 aprilie 2012

Ianuarie vesel


Vă voi spune un secret
Bărbatul nu e discret
El de-o singură privire
E capabil să se mire.

Să întrebe-n jos şi sus
Unde oare s-a ascuns
Fata ce-a văzut-o-n vis
Când era cu-n ochi deschis.

Apoi calcă-n mărăcini
Să se ducă la vecini
Şi să-i întrebe pe rând
Unde-i fata lui din gând.

Mai aseară unul beat
Chiar asta m-a întrebat;
Ce puteam eu să-i răspund
Când şi eu stăteam la rând

Şi-ntrebam la drumul mare
Pe cine-mi ieşea în cale
De-au văzut-o pe Creola
Că nu mai ştiu cât e ora.

Nici ce zi e nu mai ştiu
Zice lumea c-s candriu
Şi c-am luat-o tra-la la-la
Ea fiind doar în mintea mea.

Şi am început să zbier
Ca străpuns de un jungher:
Voi sunteţi nişte nătângi
Este-aicea, după stânci.

Iară ea, fată cumine,
A făcut un pas nainte
Şi-a rostit pe răspicate:
Sunt aicea, împărate !

Niciun comentariu: