Pagini

marți, 29 mai 2012

Un psalm, o cântare



Doar un cuvânt
De-l spune Domnul meu,
Și-n clipa următoare
Sosesc veștile bune
Încât inima se umple de bucurie.

Nu doar se umple,
Dă peste ea,
E clocot în mințile mele
Și picioarele încep să danseze
Precum David pe lângă chivot
Și chiar înaintea lui
(De se minuna nevastă-sa,
Care era cam snoabă
Și uitase că tatăl ei
Nu avea sânge regesc în vine).

Când mișcă Domnul meu un deget
Se-aprind lumini pe Pământ,
Planetele se curentează,
Ceasornicul Universului
Se unge cu uleiul
Perfecțiunii.

Dar mai presus de  toate:
Când pronunț
În gând numele Domnului meu
Mi se desfundă canalele minții,
Ochii clipesc,
Buzele murmură
Și-mi alunecă pe buze
Cuvinte de laudă
Ca într-un poem
Al perfecțiunii continue.

Ascultă-l cum zumzăie:
Regina stupului
A ieșit să nască
Noua fabrică
De miere eternă.

Niciun comentariu: