Pagini

joi, 7 iunie 2012

BALADA OLTEANULUI



În Craiova-i un băiat,
Cu pas lung, cu pieptul lat,
Toţi îl cred că-i zăbăuc
C-are sânge de haiduc.

În Craiova-i un fecior
Şi-i cam iute de picior,
Sânge iute de oltan,
Nu ţi-l face de duşman.

În Craiova-i un bărbat
Numai bun de însurat,
Îl vor muieri măritate
Şi fecioarele cam toate.

În Craiova-i un oştean
Taie capul pe buştean,
Dă cu suliţa în nori
Când miroase trădători.

În Craiova la bănie
Se găseşte bărbăţie
Ia cu sacul omul drept
Să hrănească pe-nţelept.

În Craiova nu e loc
Pentru minciuni sub obroc,
Ce-i în mânec e şi-n clin
De la Olt la Severin.

În Craiova-am fost şi eu
Pe când umblam teleleu,
Şi când rostul vreau să-l torc
În Craiova-am să mă-ntorc.

În Craiova ştiu o fată
Ce de-o viaţă mă aşteaptă
Doru-i învelit în iie 
Mă va ţine o vecie.


Niciun comentariu: