Pagini

miercuri, 27 iunie 2012

COCHETĂRIE



Mamma mia, mamma mia,
Ce mi s-a descreţit faţa
Când a cântat ciocârlia     
Şi-am spus bună-i dimineaţa.
 
Era cer senin ca sânul
Mamei când era fecioară
Nu ţin minte, mi-a spus unul
Ce-o visase prima oară.
 
Şi veneu încoace mânjii
Sbenguindu-se din coame
Se gălbeau ca frunza vii      
Şi-ndemnau să ronţăi poame.    
 
Au intat chiar în odaie
Chiar în pat s-or fi suit
(Nu citi, mai dă o foaie,       
Am văzut şi m-am şuit).
 
Iar şuiala e nebună,
Stai cu luna la taifas,
Devii trist, vezi numai brumă
Şi-ai uitat că ai un  as.
 
E un punct sau doar un vis
După care eu aş fi
Nu chiar ochiul, ci un iris
Ce priveşte vizavi.
 
Gata cu gluma, Creola,
Au intrat zorile-n casă.
Eu sunt sol şi tu eşti sola,
Gândul ăsta nu mă lasă.
 
 
 
 
 
 

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Scrieti frumos profesore - pe pagina de profil am ciit doar politica - lasati in seama politicienilor sa se ocupe ei stiu mai bine sa ne minta si umileasca - d-v incantati-ne cu poezia si proza - nu vom putea schimba nimic ....