Pagini

duminică, 16 septembrie 2012

Prinţul dadanez



Era o seară ca oricare
Dar pe la vecernie
A intrat pe coş o pasăre
Şi-a adus o cămaşă de mire.

Am crezut că-i ăla cu toaca
Sau chiar sora lui, a cu coasa
Şi-o să înceapă ştiuta placă,
Haide cu mine, ca-ţi arde casa.

Dar n-a fost aşa, şi e bine,
Erai chiar tu şi-am zis hai s-o
Văd dansând cum e la cadâne
Ca să zici pentru una aleas-o.

Până să mă lămuresc cât de cât
M-am trezit că eram gol
Şi ea dezbrăcată din talpă la gât
Cum sunt copilele-n techirghiol.

Ce-a urmat s-ar putea spune
Doar eram o femeie şi era un bărbat
Dar spre ziuă, după cîteva glume
A  plecat şi eu zăceam lat.

Mă pipăiam cum fac negustorii
Să ştie cum stau concret la bănet,
Eu eram în nori, iar cocorii
Tot îngânau: eşti Hamlet, eşti Hamlet.


Cum să fiu eu prinţul danez,
Era fiu de rege, nu-i o ocară,
Dar ca să fiu sigur că nu deraiez,
Te rog, Creola, să vii şi deseară.

Niciun comentariu: