Pagini

luni, 1 octombrie 2012

Psalm obraznic



Numai de dragul
Robului tău David
Ai putea avea milă de mine,
Domnule.

El i-a bătut filisteanului
Un cui în moalele capului,
Dar putea la fel de bine
Să-l bată şi-n Sion
(Ceea ce a şi făcut
Puţin mai târziu),
Dar când l-au întrebat ai lui,
Ce făcuşi, mă, ciobănaşi,
Cum de-l pocnişi aşa bine,
El a răspuns
Că domnul a ales direcţia,
El doar a tras cu praştia.

Cât timp, Domnule,
Am tras după păsări
N-am nimerit niciuna
(Deşi mă lăudam copiilor
Că trecuse prastia
La un milimetru de milimetru depărtare),
Dar m-am apucat apoi de cântat
Pe o ţiteră improvizată
Din scânduri subţiri
Şi în loc de sunete
Mi-au ieşit cuvinte.

Legătura dintre mine şi
David, Domnule,
E ştiută bine de tine,
Că a ta e lucrarea:
Ne-ai luat de la oi
Şi ne-ai făcut regi,
Ceea ce taţi noştri adevărat
Nici cu gândul nu gândeai.

Aşa că, te rog, Domnule,
Treci la etcetera tâmpeniile
Pe care le-am făcut.

Niciun comentariu: