Pagini

vineri, 30 noiembrie 2012

Certuri cu Luna



Toată noaptea ţi-ai făcut de cap
Prefăcându-te că nu-ţi pasă
Cum promite copilul că fi-va cuminte
Dacă iese mama o clipă din casă.

Mai făcusei ocol şi-altădată,
Înceată, zâmbind cu dinţii de lapte,
Acum erai rotundă ca stropul de ploaie
Dar îţi simţeam cald sărutul cu şoapte.

Îmi tot spuneai să nu-mi pese
Că-i scoţi şi pe alţii din minţi
Şi că nu e important că vei creşte
Ştiam de la-nceput că tu minţi.

Bine am zis, minte-mă. Dar coboră
Şi sărută-mi fruntea fierbinte ca plita
Şi-oi uita de aventuri de anţărţ
Iar amanţii praf ţi-i voi face cu flinta.

Pănă să declanşez varii războaie
Te-ai schimbat şi-ai devenit şi mai vie
Dar tot credeam că e vis sau şuială
Până m-ai sărutat pe bărbie.

Spre dimineaţă eram tot singur,
Şi te blestemam să ai buze răscoapte,
M-am oprit când mi-ai şoptit la ureche:
Stai liniştit, că revin şi la noapte

Un comentariu:

Anonim spunea...

”Dar tot credeam că e vis sau şuială
Până m-ai sărutat pe bărbie.

Spre dimineaţă eram tot singur,
Şi te blestemam să ai buze răscoapte,
M-am oprit când mi-ai şoptit la ureche:
Stai liniştit, că revin şi la noapte.” ... Ea e Sburătoarea!

Apreciere și stimă!