Pagini

joi, 22 noiembrie 2012

Dovezi, dovezi...



Am dovezi că n-am îmbătrânit:
Dimineaţă sunt uimit de albul luminii,
Nu pricep cum mi se deschid pleoapele,
Aşa cum nu pricepe cloşca
Puiul de raţă clocit de ea,
Dar care, totuşi, trage la apă
Şi nu se îneacă.

N-am desluşit
(Deşi am urmat cursuri cu Newton)
Cum urcă aburii până la cer
Şi apoi coboară spre pământ
După voia vântului
(Şi el, altă necunoscută),
În dungă, răcoritor sau a pustiu.

Nu am nici-o amintire
Legată de timpul trecut:
M-am trezit peste noapte
Chel şi la fel de lipsit
De adâncuri.

Nu-mi aduceţi argumente savante,
Mai toţi academicienii mor fără
Dumnezeu,
Ceea ce înseamnă că au fost născuţi
Doar în scrpte.

Şi mai am şi dovada Creolei:
Când i-am spus
Că o voi face regină,
S-a deschis ca un crin şi-a poruncit:
Minte-mă,
Minte-mă.

Şi nu mă trezi din visare.



Niciun comentariu: