Pagini

joi, 8 noiembrie 2012

Ecuaţii de integrare



Visez la o scorbură de copac
În care să-mi fac rotund cuib,
Să aud acorduri de liră spre seară
Când se prelinge vântul în văi şi pe ape.

Frunzele ar fi infinitele clape
Ale pianului din lemn demodat,
Dealurile ar suna  grav bemolul,
Munţii ar duce spre cer gravii soli.

Vor veni caprele să-şi înveţe iezii
Dansul în doi, şi trânta în şagă,
Cum eu îţi spuneam pe-nserat
Că nu eşti frumoasă, doar caldă.

Soarele ar pătrunde prin scoarţă
Ca luminile ce se scurg în adânc,
Poveştile vor trece din gură în gură
Cum petrec sticlele de-alcool cosaşii în crâng.

M-aş duce de-acum să pun semn
Unui stejar care n-a  uitat paşii
Unui voievod basarab, trist ca cenuşa
Când vorbea unui fiu dus de mult.

Dar mai am de stat la răscruce
Să aştept îngerul îmbrăcată în albă cămaşă
Ne-am dat întânire de mult şi visă mi-a scris
Să nu mă grăbesc, să-mi caut de treabă.

Niciun comentariu: