Pagini

joi, 7 februarie 2013

Explicatii


Un prieten de a cărui loialitate nu m-am îndoit niciodată de-a lungul câtorva decenii, îmi spunea dăunăzi că insuccesul meu în fața criticilor literari s-ar datora faptului că m-au considerat tot timpul un străin.
-          Eu, străin, m-am mirat, străin de ce?
-          De echipele lor. Tradiționalist curat nu ești, modernist curat nu,  la campanile Luceafărului nu ai participat, la ale României literare nu, protocronist n-ai fost, anti nu ai fost, ei de ce te-ar ridica în slăvi?
-          Pentru ce scriu, am ripostat eu cu modestia care mă caracterizează.
-          Dar ce, pentru asta s-au apucat ei de critic?
-    Așa credeam…
-   Atunci mai așteaptă să-și termine jocurile de culise, dar eu cred că trasul sforilor nu se termină niciodată.

Niciun comentariu: