Pagini

miercuri, 3 aprilie 2013

Sfaturi amoroase



Trezeşte-mă dimineaţa
Cu-n zâmbet de iarbă crescută
Şi sigur că şi pe la prânz viaţa
Nu va avea miros de cucută.

Să-ţi poposească petale pe buze
Şi macilor să le fie ruşine,
În genunchi să cadă şi-n scuze
Să fugă ca trenul pe şine.

Să-mi spui vorbe pline de farmec
Şi să roşesc de calde emoţii
Când vei ascunde lumina din bec
Tremurând de parcă vin hoţii

Să te fure pe tine, să mă ia la furat
Să nu mai fim din doi unul.
Aş vrea să nu ştim de păcat
Cum de modestie nu ştie păunul.

Şi pletele tale să lucească-n lumină,
Să aud cum cântă stelele-în zori,
Să-mi ceri să mă scutur de tină
Şi să primesc lecţii de zbor.

Iar din văzduh să mă strigi
Să nu-mi mai fac planuri de zor
Că din greşală ai să mă-mpingi
Şi-am să leşin de plinul din dor.

Am înţeles, dar zâmbeşte,
Trăim înc-o zi fără ceaţă.
Inima mea încă bate şi creşte
În ritm de tic-tac, ca în viaţă.

De vom obosi, ca Esop
Îţi voi spune glume cu rost
Să nu fii tristă e unicul scop,
Coboară din nori, să-mi fii adăpost.


Niciun comentariu: