Pagini

vineri, 15 noiembrie 2013

Între seară şi răsărit

        
Nu te trezesc să vezi răsăritul,
Cum aruncă scântei pe pământ,
Prefer să ţin aminte o noapte
Şi să fredonez romanţe în gând

Era mult mai frig ca acum
Sau era foarte cald, n-am habar,
De emoţii oricum eram plin
Fiindcă-ţi primisem trupul în dar

Aş fi vrut nu ştiu ce, că aveam
Tot ce voisem, norocul în drum,
Trebuia doar să întind mâna.
Ah, teama de trezirea în scrum.

Tu ai fost ca zâna isteaţă
Care tot bântuia prin poveşti
Juma îmbrăcată, juma goală
Şi ai reuşit să-mi vorbeşti

Ce ai spus nu ţin minte nici dacă
Mă chinui şi mă picuri cu ceară
Mergeam pe ape, călăream iepe
Nu mai conta că era prima oară.

M-ai mângâiat cum ştia mama
Să-mi pună pe frunte o mitră.
Îmi zicea prinţ, tu mi-ai spus rege
Când ai şoptit: deschide şi intră.


Niciun comentariu: