Pagini

miercuri, 19 februarie 2014

H-Arta jigodelii


Ce frumos cresc patrupedele
În ţara lui Mihai,
Mai ales câinii,
Cu accent deosebit pe jigodii.

M-a întrebat fiul meu
În urmă cu vreo 30-31 de ani,
După ce a văzut o potaie jigărită
Dacă oamenii se îmbolnăvesc de jigodism.

În naivitatea meu,
Cu bună credinţă,
Am zâmbit şi l-am liniştit:
Oamenii nu se îmbolnăvesc de jigodism.

Fiule, te rog să mă ierţi,
Te-am dezinformat:
Observ că este o plăcere deosebită
Să se frece jigodiile
Unele de altele.

Au chiat organizaţii,
Oengeuri cu băgări şi scoateri,
Masonerii cu masaje tailandeze,
Guverne în facere şi refacere,
Consilieri în concoire şi postcoire.

Şi le place să se coţăie
Jigodiilor
În văzul lumii.

De nu mă crezi, dă drumul
La televeuri

Să vezi jigodeală naţională.

Niciun comentariu: