Pagini

joi, 6 februarie 2014

Lumea ca teatru



Ia-mă cu tine la drum
Nu e important unde mergi,
Aş putea să-ţi ţin de urât
Sau să culeg nişte crengi

Din ele vom aprinde un foc
Într-un zăvoi, când facem popas
Şi vom dormi lipiţi ca doi fraţi
Dacă nu vei face tu primul pas

Cel cu împiedicatul ca puica,
Găinuşa ce nu vrea să cedeze
Crezând că nimic nu-i mai sfânt
Decât ce găseşte un popă în lege.

Ia-mă de mână, ia-mă cu tine
Ia-mă-n spinare, nu-s greu,
De vei fi întrebată ce e cu mine
Să spui că m-ai găsit teleleu

Nu-ţi cer să mă duci la vreun teatru
Sau la operă cu madam Pompadour
Ca să nu bată la ochi: tu prinţesă
Însoţită de unul cam sur

Dacă nu eşti pregătită de scenă
Sau crezi că nu mai găseşti nici bilet
Vei rezolva problema ivită
Spunând că-s nebunul ce joacă-n Hamlet.




Niciun comentariu: